dilluns, 3 de novembre del 2014

Daens

Sinopsis de la pel·lícula:

Daens és un sacerdot, que el seu propòsit és aconseguir la igualtat entre els pobres i els burgesos, perquè veia com eren els burgesos davant els pobres en totes les situacions. Els pobres volen aconseguir el sufragi universal. La pel·lícula mostra molt el tema de la revolució industrial en les fàbriques, i com és tractada la dona en aquella època.

Ha ajudat en el tema de la revolució industrial?

A mi, personalment, sí que m'ha ajudat.
He pogut veure, com eren les fàbriques, els carrers, la societat en general en aquella època. També penses en que gràcies a la millora de la indústria, podem viure en un món millor, treballant hores per un salari millor, fent feines més fàcils, que no et puguin portar a la mort per culpa del risc que tenien, etc.

Opinió sobre la pel·lícula:

Realment, la primera visió que vaig tenir al ser mostrada la pel·lícula, va ser que no m'agradaria gens, que m'avorriria mentre la mirava, però vaig arribar a la conclusió de que estava equivocada. Aquesta pel·lícula fa aprendre tant en tema acadèmic, com en tema personal, perquè et dones compte de moltes coses que ara tens, i que en un passat res era així. I en tema acadèmic, perquè t'ajuda a entendre tot el tema de la revolució industrial millor, com jo penso: és millor veure l'estudiat en pel·lícules, que no pas reflectit sempre en teoria i imatges que pot mostrar un llibre.

Proposta; Hi hauria alguna cosa que canviaria de la pel·lícula?

Per a mi, no crec que destacaria alguna cosa per canviar, trobo que la pel·lícula ha estat ben organitzada, i ha mostrat i destacat temes importants sobre la revolució industrial i això ha fet que sigui clara i entenedora,


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada